Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1

Kravet om vinterns julbelysning i stan: ”Var för jäkla dystert”

Förra året uteblev den traditionella julbelysningen längs Östra Storgatan i Jönköping, vilket flera var kritiska till. Tobias Melin (M) vill nu veta hur det blir i år. – Många pratar om detta och vill att det ska vara upplyst, säger han.

Sammanhang: ...Förra året uteblev den traditionella julbelysningen längs Östra Storgatan i Jönköping, vilket flera var kritiska till. Tobias Melin (M) vill nu veta hur det blir i år. – Många pratar om detta och vill att det ska vara upplyst, säger han....

Omnämnda platser: Jönköping, Östra Storgatan. Omnämnda personer: Tobias Melin.

jp.se - https://www.jp.se/ar...a-dystert/ - Datum: 2025-09-29 06:18. - Utan betalvägg »