Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1
Resultat 1 - 1 av 1
Kravet om vinterns julbelysning i stan: ”Var för jäkla dystert”
Förra året uteblev den traditionella julbelysningen längs Östra Storgatan i Jönköping, vilket flera var kritiska till. Tobias Melin (M) vill nu veta hur det blir i år. – Många pratar om detta och vill att det ska vara upplyst, säger han.Sammanhang: ...Förra året uteblev den traditionella julbelysningen längs Östra Storgatan i Jönköping, vilket flera var kritiska till. Tobias Melin (M) vill nu veta hur det blir i år. – Många pratar om detta och vill att det ska vara upplyst, säger han....
Omnämnda platser: Jönköping, Östra Storgatan. Omnämnda personer: Tobias Melin.
jp.se - https://www.jp.se/ar...a-dystert/ - Datum: 2025-09-29 06:18. - Utan betalvägg »