Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1

Samsung börjar ta betalt för SmartThings

För tillgång till API:et Från och med oktober i år ska Samsung införa nya betalnivåer för att få tillgång till SmartThings-API. Bland annat kommer en prenumeration på fem dollar i månaden som riktar sig till "icke-kommersiella,

Sammanhang: ...L s vidare och kommentera: https://feber.se/pryl/samsung-borjar-ta-betalt-for-smartthings/493466/ L s mer om Samsung , SmartThings , API , Home Assistant , Paulus Schoutsen ...

Omnämnda personer: Paulus Schoutsen.

feber.se - https://feber.se/pry...edium=feed - Datum: 2026-06-26 16:17. - Utan betalvägg »