Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1
Resultat 1 - 1 av 1
Bertil, 73, har väntat på laddstation i snart fyra år
Sedan en och en halv månad är Bertil Sölvsjö ägare av en elbil. Den laddar han från sin uteplats på Svanvägen. Men 73-åringen ifrågasätter varför det inte finns någon laddstolpe installerad på just den gatan. – Jag vet att stolpen ligger i förrådet, menSammanhang: ... – Jag vet att stolpen ligger i förrådet, men där gör den ingen nytta, och marken är förberedd, konstaterar Bertil Sölvsjö. ...
Omnämnda personer: Bertil Sölvsjö.
ekuriren.se - https://www.ekuriren...s/r3501wkj - Datum: 2026-06-23 06:15. - Utan betalvägg »