Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1

Maria Wiman: Jag önskar att varje nytt schema inte var ett lotteri

Krönika ”Det är så dumt att det har blivit vilda western med schemaläggningen. Vad folk kanske inte fattar är att planera en lektion är ett hantverk”, skriver Maria Wiman. Det är nytt läsår och jag har fått ett nytt schema. Jag vill inte skryta, inte strö

Sammanhang: ...Fatta att jag har luckor på dagarna och flera av dem kan jag fylla i själv! Jag är alldeles salig. Jag ska köpa en Triss-lott, jag ska hjula på torget – för nu är det tamejfan flow i livet. Det kanske är svårt för kreti och pleti att förstå vad planeringstid egentligen är. ...

Omnämnda personer: Maria Wiman.

vilarare.se - https://www.vilarare...t-lotteri/ - Datum: 2025-08-14 15:18. - Utan betalvägg »