Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1

”Äntligen kan jag titulera mig lärare!”

Debatt ”Vad var egentligen poängen med att satsa på en kortare utbildning för att få ut oss akademiker till skolorna om det tar nästan lika lång tid för oss att kunna söka jobb som om vi gått den vanliga kompletterande utbildningen på 90 poäng?” skriver nyblivna

Sammanhang: ...Först ska vi vänta på att alla betyg rapporterats in i Ladok, det kan jag absolut förstå, men sen ska vi även vänta på att en handläggare tar beslut om examen. ...

Omnämnda platser: Excelfiler. Omnämnda personer: Maria Wiman, Sofia Bohné.

vilarare.se - https://www.vilarare...ig-larare/ - Datum: 2025-06-19 12:18. - Utan betalvägg »