Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1
Resultat 1 - 1 av 1
Jag kommer att sakna Mexiko
“Har du VM-feber?” Det var häromdagen. Telefonen blinkade till. Det var min vän S. Jag satt på tåget på väg upp mot Penn Station på 34:e gatan för en inspelning efterföljande dag. Har jag? Inte det minsta. Är världens största idrottsevenemang bara en veckaSammanhang: ...Än så länge rycker USA mest på axlarna: “håll min 18 dollarsöl, jag ska bara ta så mycket betalt jag bara kan och göra plats för ytterligare en halvtidsshow”. Alltihop kurerat av Coldplays Chris Martin. Och så blir det plötsligt svårt att föreställa sig något värre. ”Lukrativaste någonsin – för FIFA” Kanske får jag fel. ...
Omnämnda platser: Houston, Argentina, New Jersey. Omnämnda personer: Saman Ghoddos, Penn Station, Coldplays Chris Martin.
tv4.se - https://www.tv4.se/a...kna-mexiko - Datum: 2026-06-05 11:17. - Utan betalvägg »