Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1
Resultat 1 - 1 av 1
Mette-Marit får syrgas under nationaldagsfirandet
Under söndagen firar norrmännen nationaldagen 17 maj. När kungahuset tog emot det traditionsenliga barntåget på vid sitt residens Skaugum syntes kronprinsessan Mette-Marit med syrgasmask. – Det betonar allvaret i hennes sjukdom, samtidigt som det visar enSammanhang: .... – Det betonar allvaret i hennes sjukdom, samtidigt som det visar en stark önskan att vara närvarande och bidra, säger Se og Hørs hovexpert Caroline Vagle till Dagbladet. Enligt tidningen var kronprinsessan stundom trött och var tvungen slå sig ner på en stol flera gånger. ...
Omnämnda personer: Caroline Vagle.
tv4.se - https://www.tv4.se/a...gsfirandet - Datum: 2026-05-17 10:17. - Utan betalvägg »