Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1

Sopbilen rev Valdemars staket – väntar ännu på hjälp: ”Det är sjukt dåligt”

I början av april körde en sopbil från Amaq sönder ett staket hos Valdemar Ekdahl. Med det har ännu inte reparerats, till stor frustration för honom. – Det bedrövligt skött från första början, säger han.

Sammanhang: ...I början av april körde en sopbil från Amaq sönder ett staket hos Valdemar Ekdahl. Med det har ännu inte reparerats, till stor frustration för honom. – Det bedrövligt skött från första början, säger han....

Omnämnda personer: Valdemar Ekdahl.

smt.se - https://www.smt.se/a...kt-daligt/ - Datum: 2026-06-25 08:17. - Utan betalvägg »