Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1
Resultat 1 - 1 av 1
Dålig stämning och sjukskrivningar – hälften har lämnat nämnden
Det är full cirkus i överförmyndarnämnden. Hälften av ledamöterna har lämnat nämnden på grund av den dåliga stämningen. Tjänstepersoner har sjukskrivit sig av samma anledning. Om turbulensen i nämnden har påverkat brukarna är dock oklart.Sammanhang: ...Det är full cirkus i överförmyndarnämnden. Hälften av ledamöterna har lämnat nämnden på grund av den dåliga stämningen. Tjänstepersoner har sjukskrivit sig av samma anledning. ...
kt-kuriren.se - https://www.kt-kurir...t-namnden/ - Datum: 2026-05-29 08:17. - Utan betalvägg »