Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1

”Nu får Vaggeryds Chark en jävla näsbränna”

Köttfusket har gjort att Vaggeryds Chark hamnat i rejält blåsväder. Det har gett varumärket en törn och inte ens på hemmaplan verkar någon längre vilja veta av den famösa falukorven. När JP besökte Vaggeryds centrum medgav ingen att de äter den. – Nu får

Sammanhang: .... – Nu får Vaggeryds Chark en jävla näsbränna, säger Jan-Olov Andersson....

Omnämnda personer: Jan-Olov Andersson, Vaggeryds Chark.

jp.se - https://www.jp.se/va...nasbranna/ - Datum: 2026-05-21 23:16. - Utan betalvägg »