Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1
Resultat 1 - 1 av 1
Tittarnas ilska mot TV4 – måste betala för OS!
TV4:s beslut att sluta sända via det digitala marknätet har väckt starka reaktioner. När vinter-OS nu dragit igång rasar tittare som plötsligt måste betala för att kunna följa sändningarna. Ladda ner Hänts nya app här - nöje och nyheter utan betalväggar!Sammanhang: ...Leif GW Persson avslöjar anledningen bakom avhoppet från TV4: ”Plottrigt" 12 januari slutade TV4 sända via det digitala marknätet så det är inte säkert att man kan se kanalen gratis längre. De som bor i hyresrätt eller bostadsrätt påverkas antagligen inte, men de i hus och som använder egen antenn kan inte längre se kanalen gratis. ...
Omnämnda platser: Milano, San Siro. Omnämnda personer: Leif GW.
hant.se - https://www.hant.se/...s/11269715 - Datum: 2026-02-07 14:18. - Utan betalvägg »