Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1
Resultat 1 - 1 av 1
Man känner glädje för första gången på 30 år
Nej, han har inte skilt sig Att vara lite deppig är något som nog de flesta är då och då, av olika anledningar. En man som har lidit av djup depression i över 30 år har nu blivit av med den genom att elektroder opererades iniSammanhang: ... Nej, han har inte skilt sig Att vara lite deppig är något som nog de flesta är då och då, av olika anledningar. ...
feber.se - https://feber.se/vet...edium=feed - Datum: 2025-08-22 14:17. - Utan betalvägg »