Sortera på relevans Sorterad på datum
Resultat 1 - 1 av 1

Mandala av nätverkskablar

För några veckor sen deltog jag på LAN-partyt Internyet i Uppsala. Ett klassiskt LAN-party på många sätt som påminde mig om mina tonår med uppkopplade datorer. Ja, vi var till och med i en skolaula. Men det var speciellt en sak som gjorde detta LAN-partyt

Sammanhang: ...Mandala av nätverkskablar...

Omnämnda platser: Uppsala.

etc.se - https://www.etc.se/k...source=rss - Datum: 2025-11-06 14:19. - Utan betalvägg »